Tisdag

Hej på er!

Idag skulle jag börjat kl 4 och slutat klockan 5, men vi fick jobba hemma idag så jag har varit "ledig" skulle ju jobba hemma men det har inte blivit så mycket som det kanske borde.

Robin sov här inatt så efter han åkte till jobbet imorse så somnade jag om och vaknade halv ett! HALV ETT? hahah var längesen jag sov så länge :)

Men idag har ja segat mest haha, men det är skönt det med. Men jag har massa att göra :( men jag orkar verkligen inte..  :( Måste hitta praktik plats, o så har jag ett gäng uppgifter att göra :/.. Längtar tills jag tar studenten.. om jag kan hitta ett jobb då förståss haha ;)

Imorgon blir det skolan sen har jag håltimma också och då har jag lite saker att fixa så som, praktikplats, födelsedagspresent till Robin och så har jag lite grejer jag måste byta från min födelsedag :)

Ha det så bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0