Full rulle

Det sitter en trött tjej i skolan idag... Började 8:30 och går till 5 idag tror jag.. bra måndag haha :) Men ikväll ska jag på hockey med Robin, Frida och Marcus så det blir lite kul i alla fall! :)

I helgen har jag haft fullt upp, i lördags fyllde jag 18! så mamma och pappa kom med frukost på sängen ;) Och sen åkte de lite senare så ja var ensam på dagen och fixade med mat och grejer, sen kom det över några tjejkompisar på middag och lite förfest! Sen kom Frida och hämtade upp oss och så körde vi en utgång! Riktigt kul :D

Ofc vart det fylle käk på hakepi med !

Imorgon har jag världens längsta sovmorgon, börjar kl  4 tror jag haha! Nu börjar även förkylningen släppa så det känns riktigt skönt! Ska försöka komma igång med träningen snart igen :)

Hoppas ni får en bra dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0