Dreaming is believing

Halloj!

Sitter och softar lite i soffan! Har varit en rätt så seg dag i skolan idag.. känns knappt som om ja fått nån sömn inatt haha, har blivit lite bortskämd med så mycket sovmorgon på lovet!
Imorgon får vi reda på vart vi ska åka på business trip! Wooohooo säger jag bara ;)

Ska snart åka till Frida för lite taco mys och film! Elin kommer oxå så det blir sister time! :D

Jag är på bättrings vägen från min snuva nu i alla fall, är fortfarande helt täppt så ja knappt kan andas men annars mår jag bra så jag hoppas det går över snart, längtar tills jag kan sätta igång med träningen igen :)

Sen på lördag så fyller jag även 18 ! Äntligen :D som jag väntat haha, så då blir det middag och lite förfest här för mina vänner sen utgång :D

Ha en fortsatt trevlig kväll hörrni ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0