Sjuk!

Som vanligt har jag blivit jätte förkyld igen.. vet inte vad det är med mig det verkar aldrig vilja släppa.. :( Trist.. Kände det i måndags, på natten vaknade jag helt täppt och hängig.
Men jag kämpade mig upp till skolan och tänkte inte så mycket på det, men det vart bara värre och värre under dagen, men jag var kvar tills dagen var slut :)

För på Tisdagar är jag nämligen ledig så det var tur, hade feber och så igår så jag mådde inte alls bra. Men idag mår jag lite bättre, stannar hemma idag med och jobbar. Lika bra att vara hemma en extra dag för går jag tillbaka och anstränger mig och stressen kommer tillbaka innan jag är riktigt frisk blir jag bara sjuk igen.

Så idag ska jag göra lite skolarbeten tänkte jag, och som tur är har jag prison break boxarna! :D Jag och Robin har kollat på hela säsong 1 nu! Och det är så himla bra! :)

Han har alla säsonger så snäll som han är kom han och lämnade dem igår till mig innan han åkte till jobbet :) ♥

Men hoppas ni får en bra onsdag! :)


( Bilden är till dig Tilda som säger att jag är dålig på att ladda upp bilder ;) )

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hahaha braaa Karin!! :D äntligen en bild! :)

2012-02-01 @ 18:04:09
URL: http://tilza.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0