I know!

Jaa vet seg update! Många som klagar haha! ;)

Orkar inte förklara mig, ibland så blir det bara inte av :)

Den här veckan har jag haft sportlov i alla fall, väldigt skönt! Har ju praktik, så jag har haft det i 2 veckor sen ska jag ha det i två veckor till efter lovet. Sen är det inte långt kvar till sommaren, till Scottland och bal och student!!

Herregud va konstigt det kommer bli att inte gå i skolan sen ? Lite läskigt men framförallt otroligt befriande och kul :)

Idag va jag uppe super tidigt på körlektion, 7:15 började den.. haha men sen åkte jag hem och sov :)

Ikväll ska jag på bio med Sofie, vi ska se "This means war" den verkar vara riktigt bra så det ska bli kul! Och imorgon ska Sara ha förfest hemma hos sig sen så ska vi dra ut :)

Så nu vet ni lite vad jag gör! hah :D Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0