Torsdag!

Hej!

Skriver av mig lite! :)

Nu har ja kommit tillbaka till skolan igen efter praktiken på Lindholms, trivdes super bra men det är samtidigt skönt att komma tillbaka till skolan.

Idag har vi även börjat på en spännande uppgift på info&layout nämligen hur man gör hemsidor, vi kommer få lära oss grund koderna, så det ska bli väldigt kul. Kanske jag kan prova på lite här i bloggen att göra om!

Imorgon ( fredag) är det mössprovning!! Gud snart är det dax :D


Just det jag har även färgat håret ;) Får komma upp en bild på det senare.




En bild på min söta lilla kissemiss som sover i handfatet haha!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sånt är super kul! Jag läste ju webdesign och hela kursen var jättekul :) Trevligt att du börjat blogga igen:)

2011-11-11 @ 10:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0