Skolan!

God morgon!

Sitter i skolan, har info & layout men jag är klar så ja sitter och tar det lite lugnt, går till 4 idag.. blää

Mår lite bättre idag, så det går åt rätt håll i alla fall så det är tur, men är fortfarande lite hängig. Annars idag ska ja försöka börja på min romananalys läste i boken hela dagen igår.

Och ikväll är även desperate houswifes :D wie! Ska även ladda upp lite London bilder sen! Fast det är mest turist bilder haha , inte så mycket på oss.

Ska ta lite bilder på mina nya grejer också! Mycket jag ska göra ? haha.. vi får se hur mycket jag kommer ihåg :)

Men ha en bra dag nu!



Kommentarer
Postat av: 25år, 2 barns mamma, egen företagare, designer

Fin header=)

2011-11-29 @ 16:09:17
URL: http://www.mammavd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0