Måndag 28/11

Heej på er!

Är hemma i Sverige nu efter min resa i London! Eller jaa jag kom hem i lördags kväll, olyckligtvis vart jag väldigt sjuk i fredags natt, med över 39 graders feber och väldigt förkyld. Jag hade inga tabletter för att ta ner febern så ja fick vänta tills jag kom hem så jag har varit helt utmattad!

Annars har vi haft det bra, kollat på många sevärdigheter som Big Ben, London bridge, Buckingham palace och madam tussuade ! :)

 Idag är jag hemma från skolan, men jag ska gå imorgon!
Nu ligger jag i sängen och läser min svenska bok ska nämligen skicka in en romananalys som ska vara inne på torsdag, har massa plugg :( vilket inte känns så kul, har nämligen fått ytterligare en uppgift i svenskan innan vi ens lämnat in det andra..

Ska bli rätt så skönt att sluta skolan i sommar, så det är bara att blicka framåt!



Lägger in fler bilder från London senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0