Aj..

Hej på er!

Idag väckte pappa mig vid halv 1! haha guud brukar aldrig sova så länge, i fredags var jag och tränade med Sofie :) hade inte tränat på flera veckor och hjäälp vilken träningsvärk jag fick, inte nog med det så åkte jag upp till Stockholm med Robin igår :)

Tog tåget upp tidigt på morgonen och var framme vid 10 ungefär, sen gick vi på stan till kl 6!! haha Och aaj mina ben och min stackars rumpa som jag har sån träningsvärk i , kan säga att jag knappt kan gå idag!

Vi hade det ialla fall jätte mysigt, åt jätte god mat på bland annat wok house, och sen senare på kvällen gick vi på bio och såg "In time" som verkligen var aas bra, den måste ni se!

I efter middag kommer syskonen och deras pojkvänner och ska fika och fira fars dag! Han ska få en tröja och lite choklad !

Ska försöka komma ihåg att lägga upp bild på de lilla jag köpte i Stockholm! Köpte inte så mycket eftersom jag snart ska till London :) Wiie



Bild från i sommras.

Kommentarer
Postat av: fridis

Den här bilden är superfin!

2011-11-14 @ 17:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0