26/1

Heeej o håå! Här va det längesen man va inne! haha :D

Jag mår toppen! Massa i skolan bara så lite stressigt :) Idag hade ja softaste dagen i skolan! Började halv nio, skulle slutat 4! men de är massa lärare som är sjuka och de hade inte hunnit fixa vikarier så jag fick sluta kl 11 :) hihi

Ett litet citat från en väldigt klok person, slänger in de här i bloggen! " People come into your life for a reason, season, or a lifetime. When you figure out which one it is, you will know what to do for each person."

Kommentarer
Postat av: -Sara Carlbom-

JA det är väldigt dålig uppdatering här...:( Förbättring Karin! :D



Och det citatet kopierar jag nog och lägger upp på min blogg! Väldigt bra <3

2011-01-26 @ 17:44:13
URL: http://asmc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0