Studiedag, dag 2!

Än så länge har jag kommit så långt som till soffan haha ;)

Igår åkte jag och mamma hem ifrån mormor, så skjutsade mamma mig till Robins jobb. Sen så åkte vi till Robins farmor, hade inte träffat henne förut men det var super kul! Hade det jätte trevligt och vi satt och pratade i flera timmar :)

Senare åkte vi till Brokind och sov, var huur trött som helst. Och sen nu på morgonen vart jag hem skjutsad för han skulle jobba :)
Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag och resten av helgen, har en rapport som ska vara inne på måndag så den skulle jag kunna jobba lite på idag ! Inte det roligaste men det måste göras ;)

Fick även en jätte söt tomteljuslykta, och en fin liten blomma av min mormor ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0