Skolan!

Blääää vad trött jag är, och hungrig! Min mage kurrar som bara den haha :)

 Slutar snart som tur är! Slutar klockan 4, sen åker jag hem med mami! Om jag hinner så ska ja springa och köpa en foundation!  Den som jag har just nu är för mörk :/Har haft den i somras så nu passar den ju verkligen inte haha. 
 Så jag har kört på bara concealer nu ett tag !

Men men!

Jag ska hem och gräva ner mig i körboken, har kommit igång rejält nu :) Ska försöka ta körkortet i januari då jag fyller år om det finns tid till det! Så nu måste jag ju verkligen sätta igång ! Robin ska även hänga med mig till körskolan nån dag och fixa lite :)

Men vi hörs mer sen när jag är hemma! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0