Lördag!

Sorry för jag inte bloggade mer igår men hade verkligen fullt upp, satt och skrev på min rapport hela kvällen så det va så kul jag hade det haha..

Inatt kunde jag äntligen somna har sovit jätte dåligt i flera nätter och somnat typ 3 varje natt :( så jag sov till 11 idag! skönt.

Har städat och fixat mig och snart kommer Robin och hämtar upp mig :D De senaste 2 veckorna har vi bara hunnit vara 2 gånger om man ränkar med idag, så idag är ja super glad för att jag ska träffa honom ;)


jag ser ut att vara jätte sur haha,

men jag är så här glad! :D :


Kommentarer
Postat av: fridis

tjena snygging!! blusen är ju gaaalet snygg, den får ja sno nån dag;)

2011-12-14 @ 20:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0