Jullov!

Nu har jag äntligen jullov!

Orsaken till att jag inte bloggat på ett tag är för att jag inte kommit in på bloggen för jag hade råkat trycka på någon knapp så jag kunde inte göra "@" hahah! men nu har det fixat sig ;)

Annars har jag varit på riskettan idag! Det började kl 9, men när pappa ska skjutsa mig till bussen så slutar bilen helt plötsligt fungera, men som tur var kunde Frida komma och hämta mig :) Riskettan var bra, det är bara teori om droger och trötthet och sånt men nu är det gjort så det känns väldigt skönt ;)

Nu har jag städat lite till jul och nu sitter jag och bara tar det lugnt! :) Tänkte ha lite hemma spa sen, hade en sån himla ful-dag idag så känner att ja behöver fräscha upp mig lite!

Jag har nog även hittat en balklänning jag vill ha! så ska kanske köpa den imorgon! ;) spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0