Tandställningen är borta!!

Äntligen är den borta, efter ca 2 år! så är skiten väck :) är jätte nöjd känns bara konstigt.. haha speciellt eftersom det känns som om jag inte kan le :s haha

Men men, idag har jag varit i skolan, va slappt så det va skönt! Ska iväg till tandläkaren snart igen, kl 18:00.. så ska de rönka o grejja :)

Hoppas ni haft en bra dag ♥

Lägger in lite ego bilder .. hoppas ni tkr det är okej haha, måste ju få visa nu hur mina tänder ser ut :)

Mobba mig inte.. hahaha vet i fan hur man leer ..








Kommentarer
Postat av: Sofie

fint det blev!! gjorde det ont?

2010-09-06 @ 18:22:28
Postat av: karin

Jaa ganska ! men det går över så snabbt så det är det värt :)

2010-09-06 @ 19:40:53
URL: http://littlekarlsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Mkt fint!! :)

2010-09-07 @ 17:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0