Lördag!

God dag pluttisar :)

Igår började jag 13:50 ! Skönt sen hade jag bara samhällskunskap, och så delade de ut olika partier vi ska vara och min grupp ska va Sossar!!?? Då känner jag bara fan heller... Sossar är fattilappar som bara snyltar på andras pengar :) Men men.. ja får väl försöka ;)

Sen åkte jag hem o städade lite och åt o massa! Sen övningskörde jag hem till Sofie :) Gick jätte bra. Sofie och jag tog bussen in till stan och satte oss på Steve's men Elli, Emelie, cissi och rebecca, hade jätte trevligt! Så vid halv 12 tiden åkte vi hem och så sov jag hos min kära syster Elin :)

Imorse åkte jag och Elin till stan och shoppade lite! Och nu är jag hemma för vi ska ha lite gäster som kommer. Sen vid 6 tiden ska jag vara hos Linn på tjej middag för hon fyller år idag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0