Söndag!

Hej på er !

Är det bara jag som gillar söndagar ? känns som alla skriver "ååh söndagsångest" så känner jag inte alls :) Söndagen är den dagen på helgen man bara ska slappa.

Har gjort massa skoj i helgen, i Fredags va jag ju och tränade med Sara och sen mysde massa framför filmer, Sen igår var jag även på stan med henne och vi tog en fika. Sen igår kom Matilda och Linn till mig och vi snackade massa och jag lagade lasagne åt flickorna :) haha

Idag tog jag en låång sovmorgon, om några timmar ska jag dra mig till gymmet :) Har tränat 4 gånger den här veckan! :) Toppen, så de ska va ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Jättefin bild gumman!

2010-10-17 @ 14:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0