Skolan

Hej! Sitter i skolan just nu sista lektionen sen så hämtar Frida mig så ska jag åka hem och plugga! Sen ikväll så ska jag Frida och Sara på hockey! :) Kommer bli jätte kul!

Amanda ville att jag skulle skriva lite om henne så jag tänkte , varför inte?

Hon är en helt vanlig, eller nej ..

Hon är en helt ovanlig go tjej på 17 vårar! Springer ut från lektionerna titt som tatt och "dricker vatten" fast ja veti fan vad hon gör.. Just nu skriver vi en uppgift men det går inte så bra för lilla Amanda kan inte skriva.. puttegull

Där hemma har hon en mamma, en pappa och en Molly och en syster Fia i Sthlm!

Lite smått om Mändi, :) hähä

Kommentarer
Postat av: Tilda

HAHA " dricker vatten " Du glömde nämna att molly bara har ett öga :D ha <3

2010-10-21 @ 19:19:07
URL: http://tilza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0