schleten!!

halloj, känner mig lite trött såhär på kvällskvisten :)

Har börjat få ont i halsen igen vilket inte är bra, så måste dricka lite berocca ! Idag har jag haft en redovisning i personlig försäljning, det gick väl ganska bra iaf ett VG vart det :) Sen hade vi håltimma så jag och Amanda drog till tacobar och åt och satt där ett bra tag och bollade lite ideer! :D

Stannade även kvar efter skolan med Amanda och skrev klart lite arbeten och sånt, tkr det är lite små mysigt i skolan efter man slutat faktiskt mkt lungnare och skönare + att man får mer gjort där än hemma :)



är det bara jag som älskar att ta ett skållhett bad, nu när det är lite kyligare ute? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0