Onsdag

Heeejsan! :D

Är i skolan har lunch i ca 2 timmar :) så jag sitter och kollar runt lite på datorn medans de andra sitter och kollar på skräckfilm hahah, de sitter o skriker som små grisar i skolan :) Men ja vill inte kolla på de för då kan inte lilla Karin sova inatt :) hehe

Hade iaf en debatt förut i engelska B, men det gick sådär.. måste bättra mig :)

Ikväll lägger jag ut lite bilder på hur jag såg ut igår :) om jag får in dem i datorn för jag tog med mobilen så dem är inte så bra.. men men.

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Pretty Random Jewellery

Kika gärna in mina egendesignade supertrendiga smycken. Jag säljer bland annat korsörhängena och halsband som massa kända bloggare bär. Bland annat Kenza, Maria Montazami och Febb. Ha en superfin dag!

2010-10-28 @ 12:05:58
URL: http://prettyrandoms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0