mellanmjölk svenskar

Aah seriöst, jag är så himla trött på det svenska folket ibland. Ingen vågar säga vad de tycker eller vad de vill alla sitter bara o håller med varandra.

 Sen om man står ut lite och säger vad man själv tycker, aa då är man taskig,eller dum i huvudet?

Bara för alla mellanmjölk svenskar inte vågar säga vad de tycker så gör jag det :)

Kalla mig bitch eller vad ni vill, Men ärligt man måste väl få säga vad man tycker?
Jag tycker man är en falsk person annars, eftersom man kanske inte säger vad man själv tycker eller tänker.


Bara så ni vet! Hahah så skärp er :P
Va tvungen att få skriva av mig lite :) hehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eh? Jag säger typ alltid vad jag tycker och tänker och ni tycker ju jag är dum för det :P Så du säger ju emot dig själv.

2010-10-11 @ 19:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0