Tisdag

Haloj! Sitter just nu och äter lite mellis :) Kom hem från en stund sen från min praktik! Har varit en härlig dag på jobbet med massa att göra! :D Hahah fast det är det alltid.

Hade egentligen tänkt att jag skulle börja skriva på mina uppsatser idag, men eftersom vi haft så mkt att göra så hann inte min handledare med att svara på mina frågor som jag behöver, Så vi kom överens om att hon skulle ta hem frågorna och svara på och så får jag sluta efter lunch imorgon! Så jag hinner med att skriva dom! :) Snällt!

Om ett tag ska jag börja laga kvällsmat blir wok med massa goda grejjor!! :D

Kanske skriver mer sen! :) Ha en fortsatt bra dag gott folk! Puss




Kommentarer
Postat av: -Sara Carlbom-

Fint hååårrr!!!!

2010-03-16 @ 20:14:44
URL: http://asmc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0