My lonliness ain´t killing me no more

Får leva utan tv idag med :( det är inte tv:n det är fel på utan parabolen haha eller vad det heter ..

Men men fick ju som sagt sluta tidigare idag så nu har jag skrivit klart mina uppsatser! :D SKÖN...T
Jag har under natten blivit jätte snorig :( Gick och la mig vid 10 igår och trodde jag skulle vakna lika utvilad som vanligt, men när jag vaknade var jag jätte trött och mitt huvud kändes som om det vägde ett ton och mina bihålor skulle sprängas. :(

Vill inte bli sjuk, så idag har jag proppat i mig massa vitaminer :) *hihi*

Annars idag ska jag väl bara ta det lugnt men finns inget kul att göra utan tv ju :0 ..
Problem problem..

Men men ha en bra dag ni som har tv! :) Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0