In my head I see you all over me

Söndag.. yey! Haha. imorgon är det skola igen efter typ en månad, vet inte riktigt hur jag känner över det men det ska bli skönt att komma tillbaka till lite kompisar och så igen :)

Idag tog jag en rejäl sovmorgon, tyckte jag förtjänade det hehe :) Sen har jag pluggat ett tag har nämligen prov i praktisk marknadsföring imorgon och på tisdag har jag prov i Naturkunskap, får se hur det går :)
Snart ska jag åka förbi ica och hämta upp biljetterna till Lady Gagas konsert som vi beställt :)

Aja har inte så mkt mer planerat idag :) Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: tilda

sv: ja men det var ju för dom sa att jag skulle gå hem. Det var ju ingenting jag kunde styra över :P

2010-03-21 @ 15:17:07
URL: http://tilza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0