Sorry för min dåliga uppdatering :(

Vet att min blogg sucks! haha.. men har tappat lusten lite ! Tycker det är skit kul att läsa alla andras bloggar men sen när det kommer till min så blir det lite sådär :)

Ja snart är det sommarlov! Härligt, det här året har gått så himla fort.
Idag så kollade vi på film i "business lab" och lärarna hade köpt godis och chips till oss ! Världens bästa mentor Lina :)

Imorgon har vi avslutning i skolan kl 10.00 sen är det lunch på Strandgatan 2, sen efter det så får vi stanna och bowla och lite så om vi vill.

Hmmm... frågan är vad man ska ha på sig imorn... :)

Lägger upp in liten bild på mig när jag var på väg upp till Sthlm.


Och från och med nu ska jag bättra mig med bloggen! Lovar! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0