Fredag

Hej!
Vet att det var längesen jag skrev men jag har kännt att jag inte orkat och inte haft tid på hela veckan! .. :( Men nu är det fredag och jag är skit trött efter hela veckan i skolan.. :) så nu äntligen är det helg. Farmor och Farfar kom hit vid 3 någonting och så fikade och ska stanna här över helgen!  Vi ska nämligen fira mig imorgon eftersom jag fyllde år förra veckan. Så imorgon kommer min moster, elin jimmy & Nova och farmor & farfar och min familj! så vi ska äta smörgåstårta och tårta och grejer!

Och snart kommer min älskling oxå! :) Han ska bort i helgen så blir att träffas lite idag :)

Ha en bra helg, ifall jag inte skriver något mer! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0