Vad ska jag säga?

Just nu känns det som om jag lever i en mardröm, allting går emot mig just nu.
Jag får inte prata med dig och har inte träffat dig på snart 2 veckor, jag vet inte vad ja känner längre nu när vi har det såhär så här så känns det inte ens som om jag pratar med samma person. Jag vet inte varför vi gör det här men jag gör det för din skull, efter all skit jag har tagit emot så ställer jag mig själv frågan.. varför stannar jag kvar?
Men jag vägrar att ge upp även fast det är hårt, men säg någonting jag inte skulle göra för dig..


Kommentarer
Postat av: tilda

Vädligt fint skrivet karin! :( tycker du är stark som kämpar på även fast jag vet att du har det så otroligt jobbigt just nu! Jag förstår hur du mår och jag vet hur du känner dig. Jag vet att du önskar att bara någon kunde rädda dig från allt jobbiga och att du ska må bra. Du gör inget fel, du är en jättefin person och förtjänar verkligen det bästa, ingen ska få göra dig såhär illa! <3



tack för kommentaren på min blogg gumman, du är söt :) <3

2010-02-11 @ 19:58:50
URL: http://tilza.blogg.se/
Postat av: Svar till Tilda:

Tack gumman! det är när nått sånt här händer man vet vilka sina riktiga vänner är! Älskar dig <3

2010-02-11 @ 21:55:41
URL: http://littlekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0