Onsdag!

Hellu folks!
Kom hem vid ca 1 efter jag gjort mitt engelska prov, så kom jag hem och åt min semla som jag inte orkade äta igår ^^ men den som spar han har! Sen läste jag även nya Vecko Revyn som kommit! Nu ska jag väl ägna lite tid åt att skriva ett CV till en jobb grej, ska nämligen söka sommarjobb! :)

Annars idag ska jag nog bara slappa tror jag, skönt har haft rätt mycket plugg den här veckan. Och på fredag är jag ledig för vi gjorde engelska provet idag istället för på fredag så får vi vara lediga då ist :) najs.

Men ha en bra dag allesammans! ♥



Horoskop! Gäller perioden 18 februari - 3 Mars
 - Stenbocken
Det här är veckor då du kan ge ditt kärleksliv så mycket utrymme som möjligt.
Just nu kan en flört leda väldigt långt, om du längtar efter en spännande kärlekshistoria är det nu du skall satsa.
Och för dig som är singel är det bland vänner eller vänners vänner som du kan göra de riktiga fynden just nu.


-Jungfrun
Du svävar mellan himmel och helvete i två veckor. Det är kärleken det handlar om.
På den fronten ställs du inför det ena knepiga valet efter det andra, och som om inte det var tillräckligt så måste du också tampas med dina egna känslor som svajar än hit, än dit.
Hett men svårt.
Lyssna till ditt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0