Sliten

Hallå!

Igår var vi i Varamon med skolan! Åkte dit och skulle göra massa aktiviteter i olika lag och så men det blev det inget av :) så vi satt och solade typ hela dagen istället för där var det jätte bra väder :)

Sen på kvällen åkte jag till Malmslätt där Linn, Ylva, Annie, Linn c och Matilda var :) Efter några timmar åkte vi in till Rix Fm och sen gick runt och träffade lite folk , Ganska ovärd kväll om jag ska va ärlig haha :) Jag ville åka hem, så gick det en buss 23.10 men så missade jag den precis :/ Så jag satt o väntade på min buss i 1 timma och 40 minuter haha.. :(

Idag ska jag bara ta det jätte lugnt ! Ska nog ta ett bad sen och fräscha upp mig lite :)

Puss ♥

Tyvärr så har min mobil damp, så kan inte lägga upp några bilder från igår :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0