Seg måndag!

Ställde klockan på halv 10, tänkte att man kanske ska börja få tillbaka lite rutiner igen istället för att gå upp vid 12 varje dag! Men icke sa nicke! Jag mådde jätte dåligt hade ont i huvudet och mådde jätte illa så ja vart tvungen att gå o lägga mig igen..

Kunde inte sova igår, har inte kunnat sova på två veckor! :S jag ligger i flera timmar och bara vrider och vänder mig men ingenting fungerar..

Aja, idag vet jag inte vad jag ska göra faktiskt, tråkigt väder. Hör att det börjar åska nu så det blir väl spöregn snart...

Igår var jag med Sara! Var kul att träffa henne igen, vi tog en fika på Espresso house och sen gick vi hem till henne och kollade på film och lite så :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Sis då, bara säga till. Jag har ett apotek vetdu ;)

2010-08-09 @ 21:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0