Måndag

Godkväll!

Är dödstrött och har jätte ont i huvudet :(

Började skolan kl 10 idag ! skönt o ha sovmorgon på en måndag faktiskt. Sen slutade jag halv 2, då kom Frida och Elin och hämtade mig och vi åkte och köpte lite grejer på Ikea, och sen åkte vi till K- rauta och köpte färg. Håller nämligen på att göra om i mitt rum. Nu idag har jag tvättat tapeterna , och maskerat alla lister och så, så imorgon innan skolan ska jag börja måla lite :)

Börjat kl 10.20 imorgon tror jag så jag hinner göra lite på morgonen :)

Men nu ska jag kolla lite på tv och sen duscha och sen sooooovaaa!

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej siss, hur gick det? Hann du måla nåt? :) Blir det bra? Puss

2010-08-31 @ 18:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0