Jobbig dag!

Är hemma efter en låång dag :)

Kom till skolan och skulle ha idrott, va där en kvart!
Och hade därför ca 3 timmars håltimma, så jag åkte och tränade som planerat, gick sådär om jag ska vara ärlig är verkligen ur form! Jag orkar knappt någonting.. men ska försöka ändra på det måste bara hitta lite motivation..

Efter det så gick jag hem till Amanda och åt sen åkte vi till skolan och hade världens tråkigaste lektion! Men jag slutade iaf vid fyra sen mötte jag upp mamma för en glass o så åkte vi hem :)

Och nu har jag precis tagit en powernap så nu är jag pigg igen !

Hoppas alla ni haft en bra dag :)


Juste på lördag åker jag till Stockholm! Ska på dagen vara o shoppa och på kvällen blir det ut och äta och sedan konsert! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0