Full rulle!

Jag är i full gång med att måla mitt rum! går jätte bra och det blir jätte fint :)

Började skolan kl 10 idag, men jag gick upp kl 7 och hann måla lite innan det va dax för frukost! Hade en lektion idag som var Turism! Vi hade ett Case där vi skulle gå runt på stan och fråga folk lite frågor, orkar inte gå in på detaljer hehe :)

Men efter skolan kom Frida och hämtade upp mig och jag åkte hem och målade klart rummet, men det behövs såklart målas flera gånger :)

Sen gav jag mig ut och sprang 2,5 tror jag det blev.. kanske lite mer :) Va skönt faktiskt..

Sen klippte jag gräset lite och nu ska jag börja måla andra omgången!! :D

Hoppas ni haft en bra dag !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0