Påsklooov!

Sista dagen i skolan innan påsklovet!! :) Ska bli så jävla skönt! Har varit i skolan och jobbat som ett svin dag till kväll så ska bli så skönt att få vara ledig ett tag.

Igår så var jag i skolan och efter det jobbade jag till 7, Sen åkte jag hem till Daniel och va med honom och sov där sen (:
Idag slutar jag halv 5, sen ska ja väl åka hem med mina tunga väskor, och försöka hinna med att åka till gymmet eller åtminstone ut och gå med stavarna en lång runda!

Sen ikväll vet jag inte riktigt hur planerna blir med det lär man ju märka :)

Btw! HATAR att åka stadsbuss!! Fy fan säger jag bara, imorse satt jag på bussen och det va inte alls mycket folk på och jag hade både min dataväska och min stora friis&company väska som var full proppad.. Då kommer det en äcklig tant och ska sätta sig där just jag har mina väskor när nästan hela bussen var tom? Så ja får sitta med mina 10 kg väskor i knät och hon tjockisen bara bredde ut sig, och inte nog på det ! hennes andedräkt helvete hela bussen stank det luktade verkligen ruttet och så luktade hon kattbajs...
Trodde jag skulle spy :( stackars mig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0