LHC :(

Godkväll!

Har precis kollat på matchen mellan djurgården och LHC.. började bra ! Men slutade väldigt sorligt :( Imorgon gäller det!
Men men, annars idag har jag bara varit hemma har inte kännt mig alls bra :( haft jätte ont i halsen.. och kännt mig hängig och så men nu mår jag lite bättre :).

Imorgon ska jag jobba ! från 10 - 19, så det blir ett långt pass men det gör inget nu när det är lov :)
Jag har gjort en jätte god pasta sallad jag ska ha med mig imorgon till jobbet + en risifrutti :)

Så efter imorgon har jag tillräckligt med pengar över sommarn! Skönt :) Alltså 1000 kr varje månad i sommar, då jag inte får mitt studiebidrag. De pengar ja tjänar sen kan ja börja spendera på annat roligt! :) Yeey!


Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon! :)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0