Slapp dag!

Hello babes :) Var hemma idag :O Ups!
Jag kände att jag behövde lite ledigt hahah vi hade "klass kamp" och jag skulle va med i dragkampen så alla ettor på TBS var i blandade lag och i mitt lag kände jag ingen, så kändes ganska hopplöst att gå dit! :) Hade inga lektioner idag heller så kan inte missat så mycket :P Har ju typ spöregnat hela dagen.

Så Elin och Nova var här hemma med mig :) Jag vaknade vid ca 9 gick upp och åt frulle sen gick ja och la mig igen och vaknade efter 11 nån gång, skönt!
Har även bakat kladdkaka duktig som jag är (: så ska snart ner och smaska lite på den.

Men imorgon ska jag till skolan och då har vi case och slutar vid 11 så det brukar vara slappt! :)

Aja hoppas Cop1a och b! hade en trevlig dag i regnet! haha
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0