Min tur dag?

Halu :)
Började skolan vid halv 10 idag, då hade vi skolfoto.. blää kul om man ser förjävlig ut :O jaja det får man väl bjuda på då!
Sen hade vi matte och case, sen stannade jag och tilda, my och kim på coach tiden och räknade lite matte (y) yeah pluggis!
Aja sen kände jag på mig att bussen skulle gå  ;) så då skyndade jag mig till bussen och titt! den kom exakt när jag kom! snacka om tur samma sak igår! :) då blir man lite extra glad för bussarna går ju inte alls ofta ut till sturefors :).

Är lite avis på er som har studiedag imorgon .. haha men men.. det lär vi med ha nån annan dag! ;)
Snart kommer min baby hit! och jag har saknade honom skapligt mycket hahah jag har inte träffat han på 2 dagar (A)

Ikväll är det idol? haha
Aja ha en bra kväll ni! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0