:( måndag..

Måndag igen då.. *suck*

Igår vaknade jag upp med min älskling :) jag hoppade in i duschen och sen åt frukost och Daniel fortsatte sova. Sen kom hans mamma och hämtade honom. Jag va hemma och slappade hela dagen, skönt! sen vid 3 så började jag dra mig mot ishallen.
Kollade på Daniels match som vanligt haha (: Aja sen åkte jag med han hem och sov :).

Idag vaknade jag 6:45 snacka om trött.. solen är ju inte uppe längre nu på morgonen:( känns som om man går upp mitt i natten, sen började det spöregna! hur mycket bättre kan det bli tänkte jag hahah? Ne men fick iaf skjuts av Daniels mamma till skolan för hon skulle skjutsa Daniel till träningen.

Mycket intressant text :) hah

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0