Hata söndagar..

Hello! Sitter och tråkar framför tv:n :( Usch jag har sagt det förut.. hatar söndagar! Bara tanken av att gå i skolan får en fan att må illa.. Men men Igår kom Daniel hit väldigt sent.. Han kom runt 10 för han skulle kolla på fotbollen hemma för det var tydligen viktigt.
Han har fått för sig att han har svininfluensan så igår satt han och va helt livrädd haha :) Stackarn.
Vi kolla på nån lustig japansk film iaf såg inte klart den utan gick och la oss ist.

Idag vaknade jag vid typ 10 gick upp och Elin och Nova va här så jag pratade lite med dom, sen kom Daniel vid 11 så åt vi frukost. Han åkte med mamma till Ekholmen vid 2 sen skulle han och träna.
Så jag sitter här och gör ingenting! As tråkigt funderar på att åka och köpa godis så himla sugen haha.

Men ha det bra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0