Godkväll och Godnatt!

Hej! Segaste dagen på länge.. Har inte gått och lagt mig tidigt på bra länge. Så ikväll har jag bestämt mig att jag ska lägga mig kl 10! inte en minut senare, skönt för imorgon börjar jag kl 9 och jag är hos Daniel så då får jag lite sovmorgon! :)

Idag började jag skolan vid 8:30 och hade då Administration i 3 timmar, och sen ett hål på 3,5 timmar "/ så då åkte jag hem till Daniel i Ekh och åt och sov en timma :) Sen tillbaka till skolan och ha matte.
Åkte sen hem och packa lite och så sen till Daniel.
Beställde även massage på p.a.u.s idag så ska dit på lördag, NICE! ;)

Aja nu ska jag väl kolla lite på TV innan jag lägger mig.

Puss / Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0