God morgon! ;)

Vaknade för ett tag sen ! skönt kan jag säga att sova ut :) Igår var det kräftskiva mycket trevligt var det, Daniel och jag la oss vid 3 nån gång tror ja :s haha. Sen imorse skulle han upp och jobba på "bomässan"? så jag skjutsa han till bussen vid kvart i 8 stackarn..

Idag ska jag bara slappa, funderar nästan på att lägga mig så jäkla skönt att sova ju :) Iaf Daniel och jag har bestämt oss för att vi ska lägga oss jätte tidigt ikväll så vi får sova ut :D Najs.

Aja bilderna från kräftskivan ska jag försöka få in idag (om det funkar) har nämligen ny stationär dator så vi har inte installerat allt än ;).

Ha en trevlig söndag gott folk! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0