090909

Hej alla! Slapp dag ida :)Vaknade upp i Ekholmen hos min älskare haha :D Började kl 9 med idrott så Tilda och jag gick runt stångån. Sen hade vi matte ett bra tag sen lunch och datakunskap som va sååå svårt! not.. vi håller på att gå igenom word.

Igår var jag och gymma med Frida sen åkte vi hem och jag hoppa in i duschen sen begav mig till bussen som ledde mig till resecentrum :) Sen gick jag till ishallen och kollade på Daniels match med oboy och polly! gott kan jag säga ;) aja matchen slutade 4-3 tror jag.. men dom förlorade så det va ju lite tråkigt men det var bara tränings match.

Nu har jag precis blivit hämtad från bussen av min mami och nu ska jag bara sitta i soffan och dega ett bra tag haha :D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0