Träning!

Hello :) Kom hem till Daniel vid 9 ungefär hade varit och gymmat! (Y) duktigt, ja. Daniel och jag tänkte lite logiskt haha jag åkte och träna samtidigt som Daniel gjorde det så kom vi hem samtidigt ;).

Annars idag har det varit segt började halv nio med svenska, hade det i ca 10 min sen var det slut.. Tilda och jag hade inte gjort klart våran redovisning så vi fick IG (Y).. och som pricken över i:et så hade vi mer än 4 timmars hål! och ingen direkt läxa eller så vi kunde göra.. Satt vid datorn och sega :P sen efter det så hade vi datakunskap en kort stund sen så slutade vi halv tre och då tog jag bussen hem till Daniel.

Känner att det är mycket tjat om Daniel här i min blogg haha :D men men stå ut!

Bloggar mer imorgon! Puss på er! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0