Torsdag! Nu börjar min helg ;)

Yes! imorgon är jag ledig :)

Så ikväll ska jag nog och kolla på A lagets match eller  Daniels match men den börjar inte förns 19:30 :s ganska sent så jag hinner ju göra massa annat innan :D Och sen åker jag nog med honom hem och sover :)

Och imorgon tar jag nog en lång sovmorgon! ;) Och vid 1 ska jag träffa en viss person som jag saknat något grymt!

Haha ja det är väl lite info om vad jag ska göra idag och imorgon :) kanske slänger in ett till inlägg sen ;)

Puss          Lägger in en liten ego bild ;) Är ju så tråkigt utan bilder!

Kommentarer
Postat av: MatildaNormelli

Sötnos!! Shit va långt hår du har!!:D<3

2009-10-12 @ 15:31:40
Postat av: MatildaNormelli

Sötnos!! Shit va långt hår du har!!:D<3

2009-10-12 @ 15:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0