Konichiwa bitches!

Matteprov!

Har precis ätit lite och innan det hade jag matte prov :O haha gick väl sådär.. men ett G blir det nog :)
Började dagen med idrott på feelgood vi körde step aas jobbigt hahaha känns att jag inte tränat på ett tag men får snart mitt gym kort så då j*vlar.

Snart har jag handel ganska slappt hoppas jag :) slutar iaf 13:55 så då måste jag skynda mig till bussen för den går 14:01 från köpmansgränd.

Igår kollade jag på DH och det va grymt :) haha min mamma är så söt hon hade missat ett avsnitt av Svenska hollywood fruar så hon ville ha hjälp av mig att sätta på det på datorn :) Hon tycker det är jätte bra :) hur söt kan man va?

Aja idag kommer min älskling och ska sova hos mig! :) Yey! Måste hem och städa lite, det ligger kläder över hela mitt golv :s mysigt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0