Jag vill inte bli sjuk! :(

Hejsan! :) Sitter just nu i skolan har lunch rast, har precis haft nån föreläsning om lumpen i en och en halvtimme .. men det va slappt, vi skulle egentligen haft matte så det va skönt att slippa det :). Hade idrott imorse men jag var inte med, har så himla ont i halsen! Vill verkligen inte bli sjuk! Då kommer jag hamna efter och få jobba ikapp allting och det är jobbigt :P.

Snart ska vi ha info & layout. Sen ska jag på coach tid och räkna matte :( usch! Så jäkla jobbigt att läsa om allting igen och hålla på och plugga och grejja..:P

Jag skulle egentligen varit med Matilda idag men hon har blivit sjuk.. "/ Händer alltid någonting när vi har bestämt, men men det löser sig! :)

Aja ha det bra ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0