I skolan

Hello :)

As seg dag... först hade vi svenska i tre timmar! låter lockande?
Och nu har jag lunchrast, och då åt jag sen gick jag och lämnade Daniels nycklar, va hemma ensam hos honom i morse hah, som vanligt ;)

Och nu sitter jag och chillar med Tilda och My ska snart ha datakunskap (Y).. yeeey! nat.
Känner mig otroligt seg och vill bara åka hem! Har matte prov på onsdag så ska väl försöka plugga lite på det. Kommer bli en tråkig dag hahaha det känner jag på mig, kommer inte få träffa min älskling idag för han ska träna :( boo!

Känner att det blev väldigt mycket negativt här! :) Men på fredag har jag studiedag! Det har inte ni!
surt för er :)

Aja ha en trevlig dag! PUSS Vet att det är dåligt med bilder sry!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0