Hockey!

Har precis kommit hem från hockeyn :), vart 3-0 till LHC. Sen så gick jag och frida och marcus till Daniels match och kollade på sista perioden. Men nu är jag äntligen hemma ska snart göra mig iordning och sen hoppa i säng! Hoppas även min älskling ringer till mig snart när han har duschat klart och grejjat, träffade knappt han igår och inte idag heller .. :) men ähh haha jag klarar mig fin fint!

Idag fick jag reda på att vi slutade halv 5!!! :O brukar alltid annars sluta halv 2.. så jag fick skynda mig hem och duscha innan matchen började.
Jag vet att det har varit jätte dålig uppdatering idag, har tyvärr haft massor att göra i skolan och det är stressigt! Men imorgon lovar jag att det blir mer! :)

Puss på er! hoppas ni haft en trevlig kväll, för det har jag haft! Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0