Fredag!

Godmorgon!? :)
 Kom hem från skolan för ett tag sen, började halv nio och slutade ca 10:30! skönt.. Min buss gick 10:38 så jag fick springa som fan! Tror jag vrickade foten :( aj.. haha aja.
Nu är jag hemma håller på att göra lite lunch, håller på att hungra ihjäl!

Ska snart ta och lägga mig i soffan och läsa i min engelska bok en halv timme! :) Läxa! Sen ska jag nog passa på att göra några engelska uppgifter så jag får någonting gjort.

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. :s Ska kanske va med Daniel om han inte planerat in annat. :)
Men men vi får se! Skriver mer sen!  Jag vet att jag ser ut som en ko på bilderna haha men tycker det är så tråkigt utan bilder!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0