förkyld :(

Usch, har blivit jätte förkyld...
Har nämligen haft ont i halsen i en månad ungefär men känns som det brytit ut ordentligt nu :( Hoppas bara att jag inte blir sjuk..

Aja tog moppen till Daniel igår vid 10 nån gång, blää hatar att åka moppe när det är kolsvart och inga bilar typ :o
Så vaknade upp hos honom vid 10 nån gång gick upp och käka frukost sen gick ja och la mig igen. Sen vid halv ett lagade jag mat och grejer. sen vid tre så gick jag till bussen och åkte och träna med mamma. Men det var väldigt dumt gjort!! Hoppas bara att min förkylning inte blir värre.

Nu sitter jag framför tv:n och kollar på 2½ men, och lyssnar på lite musik! :) Ikväll är det även Desperete och Ugly Betty! Yeey (:

Imorn ska jag och Frida gå på tornby! Hoppas jag hittar nått fint :D Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0